ul. gen. T. Kutrzeby 16g/135, 61-719 Poznań
Pn - Pt 8:00 - 16:00

CLS Digital » Dostawa

Dostawa

Złożenie zamówienia w naszym sklepie internetowym oraz wybranie sposobu płatności jest podstawowym warunkiem dostawy towaru. Wysyłka oraz transport odbywają się wyłącznie w dni robocze od poniedziałku do piątku.

Zamówienia złożone do godziny 14.00 są realizowane tego samego dnia, pod warunkiem, że zamówiony towar znajduje się w magazynie. W przeciwnym wypadku termin realizacji zamówienia może się wydłużyć.
Warunkiem realizacji w podanym terminie jest:
– dla zamówień z wybraną formą płatności przelewem – kwota przelewu musi zostać zaksięgowana na koncie firmy CLS Digital.

Standardowy koszt przesyłki kurierskiej DPD to 16 PLN netto (19,68 PLN brutto), a przesyłki paczkomatowej InPost to 12,70 PLN netto (15,62 PLN brutto)

Firma kurierska dostarcza przesyłki od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00. Z tego względu proponujemy Klientom, aby za adres dostawy wyznaczali miejsce, w którym zawsze będzie osoba upoważniona do odbioru przesyłki. Nie możemy dokładnie określić godziny dostawy, ponieważ firma kurierska, dostarczająca zamówiony towar, określa dzień doręczenia. Udostępniamy numer listu przewozowego, dzięki czemu w miejscowym oddziale można zasięgnąć dokładniejszych informacji i umówić się z kurierem na konkretną godzinę.

Prosimy o dokładne sprawdzenie stanu przesyłki w momencie jej odbioru, przy pracowniku firmy kurierskiej. W przypadku kiedy opakowanie towaru posiada znaczne uszkodzenia, ślady otwierania itp. należy odmówić odbioru przesyłki i niezwłocznie poinformować o tym sklep. Powyższe czynności regulują przepisy prawne w ustawie z dnia 15 listopada 1984 r. – Prawo przewozowe /Dz. U. z 1995 r., Nr 119, poz. 575 z późń. zm./.

Jeżeli opakowanie jest w dobrym stanie, należy podpisać odbiór paczki i razem z pracownikiem firmy kurierskiej sprawdzić zawartość. Wtedy odbiorca zamówionego towaru może ocenić czy produkt nie posiada mechanicznych uszkodzeń oraz czy jest zgodny z fakturą. Towar zamówiony przez Klienta jest przez nas sprawdzony i wysyłany bez uszkodzeń i wad.

Zakupiony towar zabezpieczamy w sposób umożliwiający jego dotarcie do odbiorcy w stanie nienaruszonym. Prawidłowo zapakowana przesyłka gwarantuje towar wolny od wad i uszkodzeń. Zapewniamy w pełni bezpieczną dostawę zamówionego towaru.

W przypadku zastrzeżeń co do stanu towaru należy spisać z kurierem protokół szkody/uszkodzenia, którego druk posiada przedstawiciel firmy kurierskiej. Protokół musi zostać czytelnie podpisany przez kuriera. Ważne, aby był spisany dokładnie i czytelnie, w sposób jasno opisujący sposób uszkodzenia przesyłki przez firmę kurierską. Fakt posiadania protokołu nie gwarantuje uznania reklamacji, dlatego tak ważne jest, aby prawidłowo opisać stan paczki. W protokole należy zaznaczyć, że opakowanie zewnętrzne jest uszkodzone oraz opisać najmniejsze uszkodzenia, zadrapania czy wgniecenia. Zaznaczenie w protokole, że opakowanie zewnętrzne nie było uszkodzone, wyklucza pozytywne załatwienie reklamacji w firmie kurierskiej.

Jeśli zauważą Państwo uszkodzenie towaru po tym jak kurier już odjedzie, należy skontaktować się z firmą kurierską i poprosić kuriera o przyjazd w celu spisania protokołu. Jest to zgodne z prawem transportowym i kurier nie może odmówić. Wszelkie uszkodzenia mechaniczne produktów oraz braki w przesyłce stwierdzone po odbiorze i odjeździe kuriera, będą uznane za powstałe po dostarczeniu przesyłki.

Reklamacje dotyczące błędów w wysyłce, braków lub uszkodzenia przesyłki mogą być składane w terminie 5 dni roboczych od daty jej otrzymania. Decydujący jest termin otrzymania protokołu szkody. Sklep nie odpowiada za ewentualne uszkodzenia lub ubytki przesyłki spowodowane przez firmę kurierską. Bez protokołu szkody nie będzie możliwości złożenia reklamacji.

Wszelkie problemy i sytuacje niepokojące należy zgłosić obsłudze sklepu. W przypadku wypełnienia protokółu, należy przesłać go trybie pilnym do sklepu.

X